Γραφείο Τύπου   /   Αρθρα Προέδρου ΕΒΕΑ


ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ | Το ΕΒΕΑ στο πλευρό της επιχείρησης

ΑΡΘΡΟ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΕΒΕΑ, κ. Κ. ΜΙΧΑΛΟΥ

ΕΦΗΜ.: ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ

Ημερ. Δημοσ.: 17/4/2020

 

Το ΕΒΕΑ στο πλευρό της επιχείρησης

Η πανδημία του κορονοϊού έχει προκαλέσει σε όλο τον κόσμο και στη χώρα μας, μια νέα πραγματικότητα για τις επιχειρήσεις και τους εργαζόμενους σε αυτές. Περισσότερο ευάλωτες στις αναταραχές που προκαλεί η πρωτόγνωρη αυτή υγειονομική κρίση είναι οι μικρομεσαίες και οι πολύ μικρές επιχειρήσεις, για τις οποίες η ξαφνική απώλεια εισοδήματος δημιουργεί μεγάλα προβλήματα ρευστότητας και άμεσο κίνδυνο για τη βιωσιμότητά τους. Με δεδομένο ότι οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις αποτελούν πάνω από το 99% των επιχειρήσεων στην Ελλάδα και συνεισφέρουν περίπου το 87% της απασχόλησης σε επιχειρήσεις, είναι προφανής η ανάγκη για γενναία μέτρα στήριξης, με σκοπό να παραμείνουν ζωντανές και να διατηρήσουν τις θέσεις εργασίας. Οι πρωτοβουλίες που έχουν ανακοινωθεί μέχρι στιγμής είναι προς τη σωστή κατεύθυνση, ωστόσο τα πράγματα είναι ακόμη ρευστά και είναι βέβαιο ότι θα χρειαστεί περαιτέρω εξειδίκευση, διεύρυνση και επέκταση των μέτρων, ανάλογα με την εξέλιξη της κρίσης.

Πέρα, όμως, από την οικονομική υποστήριξη, οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις χρειάζονται και εξειδικευμένη συμβουλευτική υποστήριξη, προκειμένου να διαχειριστούν τη δύσκολη πραγματικότητα που αντιμετωπίζουν, να εντοπίσουν πιθανές λύσεις και να σχεδιάσουν την επόμενη ημέρα. Προκειμένου να καλύψει αυτή την ανάγκη το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθηνών δημιούργησε τον online Σύμβουλο του Επιχειρηματία. Πρόκειται για μια σύγχρονη υπηρεσία ηλεκτρονικής ενημέρωσης και συμβουλευτικής των επιχειρήσεων, για θέματα που σχετίζονται με τον κορονοϊό. Ειδικότερα, σε επίπεδο ενημέρωσης, η υπηρεσία παρέχει στις επιχειρήσεις ολοκληρωμένη πληροφόρηση για τη νομοθεσία, τις εγκυκλίους, τις ερμηνευτικές διατάξεις, αλλά και την αρθρογραφία σχετικά με την αντιμετώπιση των επιπτώσεων της πανδημίας. Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να υποβάλλουν και να λαμβάνουν απαντήσεις σε εξειδικευμένα ερωτήματα, σχετικά με τη διαχείριση της κρίσης.

Ο online Σύμβουλος του Επιχειρηματία είναι μια υπηρεσία που παρέχεται δωρεάν σε όλες τις επιχειρήσεις για όσο διάστημα διαρκεί η κρίση της πανδημίας και είναι προσβάσιμη από σταθερές ή κινητές συσκευές, μέσω της ιστοσελίδας του ΕΒΕΑ.

Παρά το ότι η online αυτή υπηρεσία δημιουργήθηκε για να καλύψει τις ανάγκες της τρέχουσας συγκυρίας, ο σχεδιασμός της έχει μακροπρόθεσμο ορίζοντα. Στο αμέσως επόμενο διάστημα, προγραμματίζεται η επέκταση των υπηρεσιών ενημέρωσης και συμβουλευτικής υποστήριξης σε όλα τα θέματα που αφορούν την επιχειρηματικότητα. Στόχος είναι να δημιουργηθεί ένας πραγματικός, καθημερινός σύμβουλος του επιχειρηματία, που θα είναι προσβάσιμος ανά πάσα στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο.

Η κρίση που βιώνουμε έχει γίνει μέχρι τώρα αφορμή για να αλλάξουν πολλά στον τρόπο που επιχειρούμε και εργαζόμαστε. Είναι σημαντικό, για την οικονομία και την απασχόληση στη χώρα μας, οι Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις να μπορέσουν να επιβιώσουν, να συμβαδίσουν με τις αλλαγές και να προσαρμοστούν στη νέα πραγματικότητα. Το ΕΒΕΑ σε αυτή την προσπάθεια θα είναι στο πλευρό τους, τόσο με προτάσεις και διεκδικήσεις από την Πολιτεία, ως θεσμοθετημένος σύμβουλος σε θέματα επιχειρηματικότητας, όσο και με ουσιαστικές και χρήσιμες υπηρεσίες για κάθε επιχείρηση και τους εργαζομένους της.

21/04/2020 ΠΗΓΗ: Γραφείο Τύπου



 

  • 
ΓΕΜΗ