Οργάνωση ΕΒΕΑ   /   Διεύθυνση Διεθνών Εμπορικών Σχέσεων   /   Τμήμα Διεθνών Σχέσεων   /   Ανακοινώσεις Τμήματος Διεθνών Σχέσεων


Πρόγραμμα διοργάνωσης διεθνών εμπορικών εκθέσεων στο Μιλάνο τον Σεπτέμβριο 2020

Το ΕΒΕΑ σας ενημερώνει, μετά από σχετική ανακοίνωση από το Γραφείο ΟΕΥ Μιλάνου, ότι οι εταιρείες Fiera Milano, (διοργανώτρια των μεγαλύτερων διεθνών εκθέσεων στο Μιλάνο) καθώς M.Seventy SRL, (διοργανώτρια της διεθνούς έκθεσης WHITE MILANO (Fashion week), ανακοίνωσαν το εκθεσιακό πρόγραμμα για το πρόγραμμα Σεπτεμβρίου 2020.

Συγκεκριμένα, οι εκθέσεις που είναι προγραμματισμένες να λάβουν χώρα τον προσεχή Σεπτέμβριο είναι:

Milano Unica, Διεθνής Έκθεση Υφασμάτων Ένδυσης, 7-9 Σεπτεμβρίου 2020

MiArt, Διεθνής Έκθεση Σύγχρονης Τέχνης και Design, 11-13 Σεπτεμβρίου 2020

Packaging Premiere, Διεθνής Έκθεση Ειδών Συσκευασίας, 15-17 Σεπτεμβρίου 2020

HOMI Outdoor Home & Dehors , Διεθνής Έκθεση Οικιακών Ειδών Εξωτερικού Χώρου, 19-22 Σεπτεμβρίου 2020

HOMI fashion & Jewels, Διεθνής Έκθεση Ενδυμάτων και Αξεσουάρ, 19-22 Σεπτεμβρίου 2020

MiPel, Διεθνής Έκθεση Δερμάτινων Ειδών και Αξεσουάρ, 20-23 Σεπτεμβρίου 2020

MiCam, Διεθνής Έκθεση Υποδημάτων, 20-23 Σεπτεμβρίου 2020

The One Milano - MiFur - MiPap, Διεθνής Έκθεση Γούνας, Δερμάτινων Ειδών και Ετοίμου Ενδύματος , 20-23 Σεπτεμβρίου 2020

My Plant & Garden, Διεθνής Έκθεση Κήπου και Φυτών, 21-23 Σεπτεμβρίου 2020

Lineapelle, Διεθνής Έκθεση Δερμάτων, 22-23 Σεπτεμβρίου 2020

Si Sposa, Διεθνής Έκθεση Ειδών Γάμου, 24-27 Σεπτεμβρίου 2020

PlugMi, Διεθνής Έκθεση Αθλητικών Υποδημάτων, 26-27 Σεπτεμβρίου 2020

WHITE MILANO, Έκθεση Ένδυσης και των Αξεσουάρ, 24-27 Σεπτεμβρίου 2020

Οι διοργανωτές διαβεβαίωσαν ότι πρόκειται να ληφθούν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την ασφαλή προσέλευση των εκθετών και των επισκεπτών, καθώς η χωρητικότητα των εκθεσιακών χώρων, που θα χρησιμοποιηθούν το 2020, θα είναι μειωμένη κατά -35% σε σχέση με το προηγούμενο έτος, ενώ ανέφεραν επιπρόσθετα ότι σύντομα θα λειτουργήσει νέα ηλεκτρονική πλατφόρμα «Fiera Milano Platform», η οποία αποτελεί ένα καινοτόμο εργαλείο πού καθιστά ευκολότερη την επικοινωνία ανάμεσα στους συμμετέχοντες στην έκθεση

Ιδιαίτερα, για την έκθεση WHITE MILANO, που θα διεξαχθεί στον εκθεσιακό χώρο της Via Tortona, τονίστηκε ότι ήδη λειτουργεί ειδική συνδρομητική B2B πλατφόρμα για την προβολή των εκθετών και την άμεση επικοινωνία τους με δυνητικούς πελάτες και αγοραστές, ενώ επιπρόσθετα παρέχεται 30% έκπτωση, τόσο στο κόστος συμμετοχής στην έκθεση, όσο και στο κόστος της συνδρομής στην ηλεκτρονική πλατφόρμα Β2Β.

 

07/07/2020 ΠΗΓΗ: Τμήμα Διεθνών Σχέσεων



 

  • 
ΓΕΜΗ