Δράσεις & Προγράμματα   /   Προγράμματα ΕΒΕΑ


Έργο M.IN.D - Μάρκετινγκ, Διεθνοποίηση & Ανάπτυξη

 logo-mind1_F1781011190.png

Το Έργο M.IN.D – Μάρκετινγκ, Διεθνοποίηση & Ανάπτυξη στοχεύει να:

  • δημιουργήσει ένα σταθερό, Ευρωπαϊκό δίκτυο μεταξύ θεσμικών, οικονομικών και εκπαιδευτικών φορέων για να αναλύσει, να σχεδιάσει, να δοκιμάσει, να επικυρώσει και να διαδώσει ένα Ευρωπαϊκό πλαίσιο για το επαγγελματικό προφίλ του International Marketing Manager. Το προφίλ, που προσδιορίστηκε με την συμβολή των εταίρων του έργου, θα αναλυθεί σε δεξιότητες, να ονομάζει και θα περιγράφει γνώσεις και ικανότητες. Θα υποδεικνύεται επίσης, σε σχέση με το προσδοκώμενο αποτέλεσμα, το κατάλληλο επίπεδο αντιστοίχισης με το Ευρωπαϊκό Πλαίσιο Προσόντων, ενώ θα περιλαμβάνει και δείκτες για την εκτίμηση της κατοχής/άσκησης συγκεκριμένων δεξιοτήτων για:

    α) την υποστήριξη διαδικασιών διεθνοποίησης μικρομεσαίων επιχειρήσεων

    β) την ανάλυση των εσωτερικών και εξωτερικών πόρων μίας επιχείρησης ώστε να εντοπιστούν ευκαιρίες στην αγορά και να υιοθετηθούν ανάλογες στρατηγικές

    γ) τον καθορισμό στρατηγικών διεθνούς μάρκετινγκ

    δ) την καθοδήγηση μικρομεσαίων επιχειρήσεων στην εκπόνηση πλάνου εξαγωγών

  • να επικυρώσει και να διαχύσει εκπαιδευτικά πρότυπα και του διδακτικού πλαισίου που αναπτύχθηκε στο έργο

  • να αυξήσει την ψηφιακή ενσωμάτωση στην μάθηση, ευνοώντας την πρόσβαση σε πλήθος ανοικτών εκπαιδευτικών πόρων σε Ανοικτά Εκπαιδευτικά Μέσα (OER) που δημιουργήθηκαν με τεχνικές οπτικής σκέψης με την βοήθεια 2D/3D animations και παιχνιδιών.

 

Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να διαβάσετε εδώ.

11/10/2017 ΠΗΓΗ: Τμήμα Προγραμμάτων και Κατάρτισης



 

  • 
ΓΕΜΗ